Prijs: kosteloos
Datum: 18.05.2022
Locatie: De Trompet 1730, 1967 DB Heemskerk, Noord-Holland
Wil je ook dat alles in jouw zaak op rolletjes loopt? Ook als je er zelf even niet bent? Dan is het goed om te weten dat er mogelijkheden zijn, waarmee je altijd en overal kunt (bij)sturen en administratieve processen kunt stroomlijnen. Ben je benieuwd hoe je altijd en overal toegang hebt tot actuele informatie? En wil je weten van welke slimme technologie je gebruik kunt maken, zodat er meer tijd voor de gast is? Laat je dan informeren én inspireren tijdens onze inspiratiesessie!
Als horecaondernemer wil je zo min mogelijk tijd en moeite kwijt zijn aan administratieve handelingen en dubbel werk in meerdere systemen. Overzicht is belangrijk om efficiënt te werk te gaan én bij te sturen wanneer dat nodig is. Door te managen en te beheren vanuit één systeem neem je afscheid van de losse eindjes en creëer je overzicht voor iedereen. En hoe fijn is het als je hiervoor niet in de zaak aanwezig hoeft te zijn, maar zelfs vanaf je vakantieadres precies weet wat er gebeurd?
Ontdek het allemaal tijdens onze inspiratiesessie. Tijdens deze sessie nemen wij je mee in de mogelijkheden van unTill Webmanagement, Nostradamus personeelssoftware en MICE eventmanagement. In een groep met andere ondernemers volg je een drietal sessies met elk een eigen thema! Niet alleen een gelegenheid om kennis op te doen van de nieuwste trends in de horecawereld, maar ook de ideale gelegenheid om in gesprek te gaan met collega-ondernemers.
Via onze nieuwsbrieven en onze facebookpagina houden we je op de hoogte.
Hierbij lichten wij alvast een tipje van de sluier op:
Maart 2022 – Draadloos bestellen en betalen
Mei 2022 – Managen, plannen en beheren op afstand
Oktober 2022 – Efficiënt werken met keukenschermen
Wij verkopen geen losse producten, maar bieden je een totaaloplossing!