- Homepage
- RMA
Middels onderstaand formulier kan je een reparatie aanvraag doen. Vul het formulier zo volledig mogelijk in, dit versnelt de reparatie afhandeling.
Informatie Reparatie aanvraag
Versturen apparatuur
Je dient jouw reparatie deugdelijk te verpakken. Adnamics kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ontstane schade tijdens het vervoer.
Middels het formulier welke je per mail ontvangt kan je de pakketten aanbieden, het verzenden van het pakket is kosteloos (antwoordnummer).
Wij adviseren jou de afgifte bon goed te bewaren (eventueel ten behoeve van track & trace) en wijzen jou erop dat het pakket niet standaard verzekerd wordt verstuurd. Dit is mogelijk tegen extra kosten, indien je dit wenst dien je dit aan te geven bij verzending.
Onderzoeken
Na ontvangst van jouw zending zal jouw apparatuur onderzocht worden en volgt normaliter reparatie en retourzending. Mogelijk is jouw apparatuur economisch total-loss, wij adviseren je dan de apparatuur niet te laten repareren en deze te vervangen.
Indien je beschikt over een uitgebreid serviceabonnement zijn de onderzoekskosten gratis. Mocht je hier niet over beschikken en jouw apparatuur wordt retour gestuurd, worden hiervoor kosten in rekening gebracht.
Prijsopgave
Voor reparaties boven de € 150,= ontvang je een prijsopgave per mail waarvoor wij jouw goedkeuring vragen. Indien je binnen 10 werkdagen niet reageert op een prijsopgave wordt de apparatuur retour gezonden.
Indien je over een uitgebreid serviceabonnement beschikt zijn onderzoeks- en reparatiekosten gratis. Vervangende onderdelen worden berekend.