De voorraad op orde, de koks op stoom

Wij zijn geen leverancier, maar bieden jou met onze kennis en ervaring in horeca én
automatisering totaaloplossingen die je echt verder brengen. Dat is het nieuwe smart.

Van bestelling tot en met uitgifte, in de keuken moet alles op rolletjes verlopen. Met onze softwarepakketten staan koks op hun gemak achter de pannen, voelen gasten zich welkom en kloppen de voorraden. Meer voordelen? Hieronder vind je alle pluspunten.

Keuken

Bestellingen

Jij wilt dat bestellingen op het juiste moment de keuken uitgaan en wijzigingen direct worden doorgevoerd. Toch blijkt de praktijk weerbarstig. Wij zorgen dat aanpassingen direct doorkomen en dat je precies weet wanneer je welk gerecht moet bereiden:

  • De gewijzigde bestelling is direct zichtbaar voor de keuken
  • Realtime communicatie tussen de keuken en het bedienend personeel
  • Minder fouten, een hogere gastbeleving
  • De gast krijgt een optimale service

Recepten

Jij zet je gasten de meest overheerlijke gerechten voor. Maar welke ingrediënten heb je nodig en wat is de kostprijs? Wij geven je een nauwkeurig overzicht:

  • Per receptuur weet je precies wat de kostprijs per gerecht is. En kan je de marges beter afstemmen
  • Je kunt scherper inkopen op basis van de benodigde ingrediënten
  • Je kunt inspelen op seizoensproducten
  • Als de receptuur op orde is, klopt je voorraad ook

Routing

Jouw chef-kok maakt de meest overheerlijke gerechten. Toch is hij vooral bezig met keukenmanagement. Met onze slimme automatisering worden bereidingen op de diverse kookpunten optimaal op elkaar afgestemd. En tussentijdse wijzigingen? Ook die worden meteen meegenomen:

  • Minder stress, meer koken
  • Duidelijk inzicht in uit te serveren gerechten
  • Goede afstemming tussen de keuken en bedienend personeel en tussen collega’s onderling
  • Anticiperen op welke gerechten volgen
  • Een optimale timing is een hogere gastbeleving

Inkoop

Je bestelt telkens een vaste lijst met producten. Maar eigenlijk weet je niet precies wat de voorraad is. Jij wilt jouw gasten geen ‘nee’ verkopen, maar te veel inkoop leidt tot derving. Onze oplossingen creëren de perfecte balans:

  • Een actuele voorraad, meer controle over de inkoop
  • Inkoop gebaseerd op reëel verbruik en seizoensinvloeden
  • Je voorkomt verspilling en dat bespaart kosten

Menu

Samen met de chef-kok kies je de lekkerste recepten voor de menukaart. Maar zijn deze ook in trek bij jouw gasten? Met de oplossingen van Adnamics krijg je een heldere blik op de populariteit van jouw gerechten:

  • Je ziet in een oogopslag hoe groot de afname van een gerecht is
  • De kok krijgt inzicht in de behoefte van gasten en kan daarop inspelen

Hygiëne

Een opgeruimde en schone keuken is noodzakelijk en werkt prettig. Maar wanneer was de vriezer ook alweer schoongemaakt en hoe weten we of die saus nog kan worden gebruikt? Met ons slimme managementsysteem zorg je voor optimale hygiëne, een perfecte structuur en dervingsregistratie:

  • Actuele, digitale lijst met uit te voeren taken
  • Geen miscommunicatie, iedereen krijgt zijn taken digitaal toegewezen
  • Afvinksysteem zorgt voor goede controle op uitgevoerde taken
  • Automatische THT-stickers met de juiste informatie

addicted

Wisemen werken met experts

Wij werken alleen met de beste hard- en software systemen,
want dat is ook wat klanten van jou verwachten.

adnamicsmen

Met elkaar kennis maken

Dit is team Adnamics.

Weten hoe wij voor jou het verschil kunnen maken?

Wij werken voor onder andere

IJkgebouw